Heb je snel een ervaren flex receptionist nodig die jouw vaste receptionist tijdelijk kan vervangen? Bijvoorbeeld in het geval van ziekte of vakantie? Voor één dag of voor een paar weken of maanden? Parttime of fulltime? Receptioniste.nl heeft een groot netwerk van ervaren receptionisten in jouw regio beschikbaar die je snel uit de brand kunnen helpen.   

Wanneer kun je een flex receptionist inzetten?

  • Opvang bij ziekte en vakantie
  • Vervanging tijdens zwangerschapsverlof
  • Voor incidentele verlof aanvragen
  • In extra drukke perioden

Hoe snel kunnen wij leveren?

De meeste aanvragen kunnen wij snel invullen. Bij bedrijven die regelmatig een beroep op ons doen creëren wij een pool van een aantal vaste dames of heren die regelmatig kunnen invallen.

Wat is de werkwijze?

Indien je een flex receptionist nodig hebt, kun je contact met ons opnemen. Wij bespreken jouw wensen en sturen vervolgens een offerte. Zodra je hierop akkoord hebt gegeven zetten wij de aanvraag direct uit bij de beschikbare receptionisten in jouw regio. Wij zien en spreken al onze kandidaten persoonlijk, zodat je er zeker van kunt zijn dat wij de juiste match maken.

Hoe verloopt de inzet?

Onze receptionist komt (indien mogelijk) voorafgaand aan de inzet graag bij jouw bedrijf langs om persoonlijk kennis te maken en om kort ingewerkt te worden. Je hoeft alleen kort uit te leggen hoe de telefooncentrale werkt en wat de telefoon- en ontvangstprocedures zijn binnen het bedrijf. Meestal is 4 tot 8 uur inwerken voldoende. Daarna kan de receptionist zelfstandig aan de slag totdat jouw vaste receptionist weer beschikbaar is.

Wat kan een flex receptioniste?

Al onze receptionisten hebben ruime werkervaring, spreken goed Engels en zijn handig met alle algemene softwareprogramma's. Zij worden voornamelijk ingezet bij grotere (internationale) bedrijven met drukke receptiebalies en een uitgebreid takenpakket.

Je kunt met een gerust hart de volgende taken aan hen overlaten:

  • Ontvangen en te woord staan van bezoekers
  • Inschrijven en aankondigen van bezoekers
  • Aanbieden van koffie en verwijzen naar de wachtruimte
  • Bedienen van de telefooncentrale
  • Aannemen en doorgeven van (telefoon)berichten
  • Aannemen en verzenden van koeriersbestellingen
  • Reserveren van vergaderruimtes
  • Afhandelen van algemene e-mails
  • Distributie van binnengekomen poststukken
  • Frankeren van uitgaande poststukken
  • Lichte administratieve taken (bijv. archiveren)
  • Bestellen en klaarzetten van de lunch
  • Bestellen van kantoorartikelen

 Wat zijn de kosten en voorwaarden?

Receptioniste.nl zet receptionisten in op uitzend- of freelancebasis. Het tarief is afhankelijk van de salarisindicatie en het aantal uren dat je bij ons afneemt. In het geval van uitzenden hebben wij de contractadministratie, verloning en facturatie ondergebracht bij een gerenommeerd NBBU aangesloten payrollbedrijf dat beschikt over een NEN 4400-1 certificering en een G-rekening. Hierdoor ben je er als opdrachtgever van verzekerd dat je zaken doet met een betrouwbare zakenpartner.

Wat zijn de voordelen van Receptioniste.nl?

  • Professionele receptionisten die snel kunnen beginnen; 
  • Inzet op uitzend- of freelancebasis. 
  • Er is geen minimale urenafname.