De training die zorgt dat jouw ontvangst eruitspringt
Na de receptietraining zitten medewerkers vol zelfvertrouwen achter de receptie. Goed voor de ontwikkeling van jouw medewerkers én het bedrijf.
.jpg)

Een stapje extra
In deze training leren de receptionisten hoe zij iets extra’s kunnen doen voor jullie klanten. Zodat klanten het bedrijf nóg beter waarderen en terugkeren.
Up to date kennis
Na deze training kennen receptionisten de (internationale) omgangsvormen, weten ze hoe je iemand welkom heet van parkeerplaats tot directiekamer en kunnen zij effectief intern communiceren.


Eigen talenten inzetten
Receptionisten leren hoe zij hun eigen kwaliteiten het beste kunnen inzetten om nog meer plezier te ervaren in het werk. Dit stralen zij uit achter de receptie.
Nieuws en blogs
.jpg)
Receptioniste.nl heeft een nieuw uiterlijk: ‘We zijn klaar om kennisleider te worden’
Directeur Edwin Hilgers vertelt over de nieuwe rebranding.
.jpg)
Dit is wat we bij Receptioniste.nl doen op het gebied van werkgeluk
'Wij besteden veel aandacht aan waardering', vertelt onze recr (...)

Jaarmeeting 2023
Onze jaarmeeting en terugblik op vorig jaar werd deze week feestelijk (...)