Ik heb via Receptioniste.nl van een cursus Hospitality mogen genieten. Ik heb deze cursus als erg prettig, interessant en leerzaam mogen ervaren. Ook de trainster, Carine, deed dit op een zeer leuke en enthousiaste manier waardoor je er constant met je aandacht bij bleef. Ik heb aan deze cursus in de praktijk veel gehad.
Ook het contact met de contactpersoon van Receptioniste.nl, Yvonne, verloopt erg prettig en helder. Ze is erg geïnteresseerd en houdt je goed op de hoogte betreft eventuele vacatures of andere zaken binnen Receptioniste.nl – ze was zelf ook bij de cursus aanwezig wat ik als heel fijn ervaren heb omdat je dan toch een gezicht krijgt bij degene waar je contact mee hebt. Voor iedereen die op zoek is naar een baan in de Hospitality of als receptioniste zou ik Receptioniste.nl zeker aanraden! Wat een top ervaring.
Ik dacht dat ik de training niet nodig had, maar kwam er toch achter dat er heel veel bruikbare tips etc. gegeven werden. Ik vond het ook positief te ondervinden dat ik niets van klanten hoef te vinden, gewoon je werk doen...zo goed mogelijk, met een glimlach.
Zeer educatieve, praktijkgerichte training die ook mensen welke al jaren dit werk doen, nieuwe inzichten verschaft.
Dank dat ik mocht deelnemen aan deze leerzame training. Vooraf kun je je leerwensen aangeven zodat hier meer aandacht aan kan worden besteed. Gedurende de dag komen verschillende onderwerpen aan bod. Doordat iedereen actief deelneemt aan deze training houd het ook de gehele dag je aandacht vast. Complimenten voor de verzorging
"Zoek je een leuke en leerzame training, dan moet je bij receptioniste.nl zijn! Relaxte sfeer en iedereen zit daar maar voor 1 ding en dat is nog beter worden in je functie."
" Top cursus, In 1 dag veel geleerd! Dankzij deze training heb ik geleerd vriendelijk en direct te communiceren. Veel interactiviteit waardoor je veel leert in 1 dag tijd. Ik kijk nu door een andere bril richting de klant.
Heel leerzaam en ga het zeker toepassen op mijn werk. Goede cursusleider, duidelijk."
Jennifer, receptioniste in Amsterdam over de training "Hospitality voor receptionistes"
" Hele leerzame training. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Goeie oplossingen gegeven voor problemen waar je tegen aan zit. Je wordt uit je comfort zone gehaald. Met veel energie wil je alles dat je geleerd hebt, toepassen op de werkvloer."
" Wat een ontzettend leerzame en leuke training is dit. Heel veel plezier gehad en heel veel geleerd in één dag. Dit zijn zeker casussen die ik in de praktijk meteen kan toepassen."
"Leuke en leerzame training. Goede informatie. De leerdoelen die ik had zijn keurig behandeld en uitgelegd. Wat ik heb geleerd kan ik nu toepassen in de praktijk."
"Een zeer nuttige training! Ik heb dit ook meteen kunnen toepassen."
"Cursus Engels in kleine groep (5 pers.) Daardoor leer je het snel en pak je het snel op. Het wordt gegeven door een ervaren lerares. Goede uitspraak."
"Ik vond het een hele goede training. Zeer waardevol omdat je in een bepaald patroon zit en je weer naar jezelf kijkt op een andere manier. "
"Een leerzame training die op een ontspannen en humorvolle wijze gegeven wordt. Daardoor is het heel leuk om praktijksituaties te oefenen!
"Ik heb de training op een ontspannen en plezierige manier ervaren. Je maakt kennis met allerlei aspecten van jouw vakgebied. Je krijgt nieuwe tips en tools aangereikt die in de dagelijkse praktijk direct te gebruiken zijn. Daarnaast vond ik dat de trainer je op een professionele en humoristische wijze aanzet tot verandering.
Tijdens de training heeft de trainer oog voor de deelnemers, zorgt ervoor dat iedereen zich betrokken voelt en creëert een prettige samenwerking tussen deelnemers en trainer. Ze wist een vertrouwde sfeer te creëren, was respectvol in haar feedback waardoor er openheid ontstond bij de deelnemers in het geven en ontvangen van feedback. Overall ben ik met een goed gevoel, geïnspireerd en gemotiveerd uit de training uit gelopen."
"Het is een aanrader om deze cursus te volgen. Je steekt er heel veel van op. zeker als je al jaren telefoniste bent."
"Ik vind de training een eyeopener voor het dagelijks leven, zowel zakelijk als privé. We zitten vaak vast in een stramien en het is goed om ook out of the box te denken."