Doel
Hoe kan ik in mijn functie gastvrijer optreden? Cursisten ondervinden tijdens deze dag wat het oplevert als je gastvrij bent naar collega’s en bezoekers. Ook komen zij achter de klantbehoeften/ verwachtingen en hoe zij hier op kunnen inspelen. Op een interactieve manier met veel praktijkvoorbeelden is deze training geschreven voor iedere frontoffice medewerker binnen profit en non-profit organisaties.
Inhoud
In deze training leert een receptioniste;
Voor wie
De training is geschikt voor receptionistes en gast-vrouwen/heren die het eerste aanspreekpunt zijn voor een onderneming. Deze receptioniste heeft taken zoals het ontvangen van verschillende type bezoekers, het ontzorgen van de interne medewerker en het beantwoorden van de binnenkomende mail & telefoon.
Data 2023
Wij organiseren trainingen op een door u gewenste datum. Vul het contactformulier in en geef bij het opmerkingen veld aan welke training u wilt volgen en wat uw voorkeursdata zijn.
2023 |
|
Referenties:
Benieuwd hoe onze cursisten de trainingen ervaren? Bekijk hier een aantal referenties
Kosten en inschrijven:
De kosten zijn € 799,00 (excl. BTW) per persoon inclusief certificaat.