Opfriscursus receptioniste
Receptioniste.nl zorgt ervoor dat uw receptioniste na een deze opfriscursus bij u op kantoor weer op scherp wordt gezet en met veel plezier naar haar werk gaat! Onder begeleiding van onze ervaren trainer maken wij de verbeterpunten op een positieve manier bespreekbaar. Hiervoor kunnen zowel de werkgever als de receptioniste verbeterpunten aandragen.
Inhoud
In een goede, positieve sfeer en met wederzijds respect worden verbeterpunten besproken. Het doel van de opfriscursus is dat de receptioniste ideeen op doet om nog vakkundiger haar werk te doen.
In deze training leert een receptioniste;
Doel
De trainer en uw receptioniste gaan samen aan de slag om haar kwaliteiten verder uit te bouwen en aan haar verbeterpunten te werken. Tijdens de training krijgt de receptioniste persoonlijke feedback waar zij direct in de praktijk mee aan de slag kan en met plezier haar nieuwe vaardigheden gaat toepassen bij de receptie. Door bewustwording van houding en gedrag zal zij zich zelfverzekerder voelen en dit zal een positieve uitstraling opleveren achter de receptie.
Voor wie
De training is geschikt voor receptionistes die ervaring hebben op gedaan en open staan om persoonlijk te professionaliseren binnen hun functie er alles uit willen halen wat er in zit.
Data
Wij organiseren trainingen op een door u gewenste datum. Vul het contactformulier in en geef bij het opmerkingen veld aan welke training u wilt volgen en wat uw voorkeursdata zijn.
Referenties:
Benieuwd hoe onze cursisten de trainingen ervaren? Bekijk hier een aantal referenties
Kosten
De investering voor deze training bedraagt € 695,- excl. BTW. (Inclusief lunch en trainingsmateriaal)