Heeft u snel een ervaren oproepreceptioniste nodig die uw vaste receptioniste tijdelijk kan vervangen? Bijvoorbeeld in het geval van ziekte of vakantie? Voor één dag of voor een paar weken? Parttime of fulltime? Receptioniste.nl heeft een pool van ervaren oproepkrachten in uw regio beschikbaar die u snel uit de brand kunnen helpen.   

Wanneer kunt u een oproepreceptioniste inzetten?

  • Opvang bij ziekte en vakantie
  • Vervanging tijdens zwangerschapsverlof
  • Voor incidentele verlof aanvragen
  • In extra drukke perioden

Hoe snel kunnen wij leveren?

De meeste aanvragen kunnen wij op werkdagen binnen 24 uur of sneller invullen. Bij bedrijven die regelmatig een beroep op ons doen creëren wij een pool van een aantal vaste dames of heren die regelmatig kunnen invallen.

Wat is de werkwijze?

Indien u een oproepreceptioniste nodig heeft, kunt u contact met ons opnemen. Wij bespreken uw wensen en sturen u vervolgens een offerte. Zodra u hierop uw akkoord heeft gegeven, zetten wij uw aanvraag direct uit bij de beschikbare oproepreceptionistes in uw regio. Wij zien en spreken al onze kandidaten persoonlijk, zodat u er zeker van kunt zijn dat wij de juiste match maken.

Hoe verloopt de inzet?

Onze receptioniste komt (indien mogelijk) voorafgaand aan de inzet graag bij uw bedrijf langs om persoonlijk kennis te maken en om kort ingewerkt te worden. U hoeft alleen kort uit te leggen hoe uw telefooncentrale werkt en wat de telefoon- en ontvangstprocedures zijn binnen uw bedrijf. Meestal is 4 tot 8 uur inwerken voldoende. Daarna kan de receptioniste zelfstandig aan de slag totdat uw vaste receptioniste weer beschikbaar is.

Wat kan een oproepreceptioniste?

Al onze receptionistes hebben ruime werkervaring, spreken goed Engels en zijn handig met alle algemene softwareprogramma's. Zij worden voornamelijk ingezet bij grotere (internationale) bedrijven met drukke receptiebalies en een uitgebreid takenpakket.

U kunt met een gerust hart de volgende taken aan hen overlaten:

  • Ontvangen en te woord staan van bezoekers
  • Inschrijven en aankondigen van bezoekers
  • Aanbieden van koffie en verwijzen naar de wachtruimte
  • Bedienen van de telefooncentrale
  • Aannemen en doorgeven van (telefoon)berichten
  • Aannemen  / Verzenden van koeriersbestellingen
  • Reserveren van vergaderruimtes
  • Afhandelen van algemene e-mails
  • Distributie van binnengekomen poststukken
  • Frankeren van uitgaande poststukken
  • Lichte administratieve taken (bijv. archiveren)
  • Bestellen en klaarzetten van de lunch
  • Bestellen van kantoorartikelen

 Wat zijn de kosten en voorwaarden?

Receptioniste.nl zet receptionistes in op uitzendbasis. Uw tarief is afhankelijk van de salarisindicatie en het aantal uren dat u bij ons afneemt. U betaalt alleen de gewerkte uren en eventuele reiskosten. Elke opdracht is direct opzegbaar zonder opzegtermijn en er is geen minimale urenafname. De contractadministratie, verloning en facturatie hebben wij ondergebracht bij een gerenommeerd ABU aangesloten payrollbedrijf dat beschikt over een NEN 4400-1 certificering en een G-rekening. Hierdoor bent u er als opdrachtgever van verzekerd dat u zaken doet met een betrouwbare zakenpartner.

Wat zijn de voordelen van Receptioniste.nl?

  • Professionele receptionistes die snel kunnen beginnen; 
  • Inzet op uitzendbasis. U betaalt alleen de gewerkte uren;
  • Elke opdracht direct opzegbaar zonder opzegtermijn;
  • Er is geen minimale urenafname.